Washington Scouts

1st WASHINGTON SCOUT GROUP

Beavers go French for the Regional Beaver badge

le depart

As you may know the Tour de France starts in Yorkshire this year.  The bods at Regional Beavers set us a challenge to do some French themed activities to get this badge.  So last Thursday, tous nous nous sommes habillés dans vetements en Rouge, Blanc et Bleu. Nous avons peint Tricoleurs français, avons joué boule dans le jardin, tous avons appris à dire Bonjour et avons essayé une nourriture française – du pain, du vin (pas vraiment) du fromage (le camembert et le brie), du pain au chocolat et des croissants (we all dressed in Red White and Blue.  We painted French Tricoleurs, played boule in the garden, all learned to say Bonjour and tried some French food – bread, wine (not really) cheese (camembert et brie), pain au chocolat and croissants.  Pictures to follow.  Badges on the right cuff please.